سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : آن که بجوید و آن که بجویندش ، پس آن که دنیا را جوید مرگ در پى او پوید تا از دنیایش برون راند و آن که آخرت را خواهد دنیا او را جوید تا روزى‏اش را به کمال بدو رساند . [نهج البلاغه]
جمعه 87 مرداد 4 , ساعت 5:0 عصر
به گزارش سرویس سیاسی برنا، محمود احمدی‌ نژاد صبح پنجشنبه4/5/87 در دیدار علما، روحانیون و طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های دولت در عرصه‌های اقتصادی، گفت: دشمنان و برخی عمال داخلی آن از دو سال قبل، همه توان خود را به خصوص در مسایل اقتصادی متمرکز کرده ‌اند تا به زعم خود، دولت و انقلاب و مردم ایران را کنار بزنند اما یقیناً این خیال خامی است که در سر می ‌پرورانند.
رییس‌ جمهور خاطر نشان کرد: به فضل الهی انقلاب اسلامی بر همه آنها غلبه و همه توطئه‌ها را دفع خواهد کرد، چرا که موج انقلاب اسلامی بسیار قوی ‌تر از آن است که با برخی بازی‌ها متوقف شود، البته ممکن است آسیب‌هایی وارد شود که دولت با همه توان تلاش می‌کند صدمات آن را به صفر برساند.
احمدی‌ نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه علما و روحانیون حافظان و پرچمداران اسلام ناب محمدی هستند، اظهار داشت: نقشی که علما در طول تاریخ در صیانت از ارزش‌ها و اندیشه پاک متعالی داشته ‌اند، بی‌بدیل است و این نقش باید با تمام و کمال حفظ و تقویت شود.
رییس‌ جمهور مساجد و مراکز عبادی را پایگاه‌های اصلی نشر فرهنگ در جامعه دانست و گفت: فعالیت فرهنگی اصیل و سازنده در سازماندهی مساجد و مراکز عبادی تأثیرگذار تر است و دولت به عنوان وظیفه در جهت تقویت این مراکز اصیل حرکت می‌کند.
وی با اشاره به کم ‌توجهی‌هایی که در دهه اخیر به مراکز دینی شده است، تصریح کرد: دولت تلاش دارد تا فاصله ایجاد شده بین مراکز دینی با سایر حوزه‌ها را جبران کند.
احمدی‌ نژاد در ادامه با بیان اینکه امروز بشریت در آستانه عبور از یک دوران تاریخی به دوران جدیدی است، گفت: در یک دوره طولانی صد ساله مناسباتی برپایه مادی‌ گرایی و سلطه‌گرانه برای کسب قدرت و ثروت در جهان حاکم بوده است و همه تحلیل‌ها این بود که باید به هر ترتیب ممکن انسان حداکثر لذت را از دنیا ببرد و در این خصوص اخلاق و ارزش‌های ایمانی و انسانی عملاً زیر پا گذاشته می‌شود.
رییس ‌جمهور ادامه داد: این دوران به پایان راه خود رسیده و دوران جدیدی که آغاز شده است بازگشت بشریت به سمت خداپرستی و ارزش‌های الهی است و این دوران همان دورانی است که در طول تاریخ، برای آن مجاهدت کردیم و می‌کنیم.
وی افزود: در همه جای دنیا نشانه‌های آغاز این دوران جدید به وضوح نمایان است و امروز در دنیا موج حرکت به سمت اسلام و نیز آرمان‌های انقلاب ملت ایران گسترش یافته است.
احمدی ‌نژاد در ادامه به مفهوم عدالت پرداخت و تصریح کرد: هیچ فردی با کتاب خواندن طرفدار عدالت نمی‌شود بلکه با مشاهده نمونه‌های عملی آن گرایش به عدالت کم‌ کم در انسان شکل می‌گیرد و از آنجا که جمهوری اسلامی بر پایه پاکی، عدالت و حاکمیت ارزش‌های الهی در جهان ایستادگی می ‌کند، مردم دنیا فوج فوج به آن دلبستگی پیدا کرده ‌اند.
احمدی ‌نژاد امام عصر(عج) را عصاره همه انبیاء الهی و تجلی کامل اسماء خداوند دانست و اظهار داشت: امروز مأموریت ملت بزرگ ایران این است که جهان را به سوی انسان کامل دعوت کند و جمهوری اسلامی و نظام ولایت فریاد بلند دعوت به امام عصر(عج) است و همه شأن و عظمت و ماندگاری کشورمان به خاطر این دعوت بوجود آمده است.

جمعه 87 مرداد 4 , ساعت 4:57 عصر
رایس را دستگیر کنید، جایزه بگیرید

دانشجویان دانشگاهی در کشور نیوزیلند اعلام کرده اند هرفردی که در جریان سفر "کاندولیزا رایس" به این کشور وی را دستگیر کند، 5 هزار دلار جایزه دریافت خواهد کرد.
 

به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از آسوشیتدپرس، "کاندولیزا رایس" که در حال حاضر در استرالیا به سر می برد قرار است امروز برای دیداری یک روزه به نیوزیلند سفر کند.
دانشجویان دانشگاه "اوکلند" نیوزیلند اعلام کرده اند که هر فردی "کاندولیزا رایس" وزیر امور خارجه آمریکا را در جریان سفرش به این کشور دستگیر کند، پاداشی معادل 5 هزار دلار نیوزیلند دریافت خواهد کرد.
"دیوید دو" سخنگوی اتحادیه دانشجویان این دانشگاه در این رابطه گفت: هر فردی رایس را به دلیل دروغگویی هایش در مورد داشتن سلاح های کشتار جمعی از سوی عراق و آغاز جنگ با این کشور و ادامه اشغالگری آن دستگیر کند ما 5 هزار دلار نیوزیلند به او جایزه می دهیم.
این جایزه معادل 3700 دلار آمریکا است و بیشتر جنبه نمایدن دارد. قرار است تظاهراتی گسترده در زمان سفر وزیر امور خارجه آمریکا به نیوزیلند در شهرهای این کشور اقیانوسیه انجام گیرد.
"کاندولیزا رایس" از جمله کسانی بود که بارها در سخنرانی هایش به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا در سال 2003 مدعی شده بود که عراق سلاح های کشتار جمعی در اختیار دارد و در حال ساخت این گونه سلاح ها می باشد.

جمعه 87 مرداد 4 , ساعت 4:42 عصر

روزنامه آمریکایی: نصرالله از بزرگترین اسرارحزب الله است

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیمی از جنگ روانی خود علیه رژیم صهیونیستی را تنها با سخنانش درنشست های رسانه ای به فعلیت رساند. واکنش مردمی به سخنان وی به حدی رسیده است که حتی حالات چهره‌اش یا آهنگ صدایش مورد بحث و بررسی و تحلیل قرار می گرفت و به عاملی تعیین کننده در آرامش دوستان یا نگرانی دشمنان تبدیل شده بود.

جمعه 87 مرداد 4 , ساعت 4:33 عصر
پنجم مردادماه سالروز آغاز عملیات مرصاد در سال 1367
گروهک منافقین در پی حملات عراق به خاک میهن اسلامی و عقب‏نشینی‏های موقت رزمندگان اسلام، با تصور این‏که پذیرش قطعنامه 598 ناشی از جدایی ملت و دولت است، به خیال واهی، فرصت را غنیمت شمرده و سعی در رسیدن به اهداف پلید خود نمود.
منافقین با جمع‏آوری دیگر ضد انقلابیون سرخورده، از کشورهای مختلف اروپایی، نیرویی به استعداد تقریبی 15 هزار نفر فراهم کرده و با بهره‏گیری از جنگ‏افزارهای اهدایی صدام و دیگر اربابان خود، حمله خود را از غرب کشور به خاک جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.
منبع:ساجد
جمعه 87 مرداد 4 , ساعت 2:12 صبح
برق و نبود برق .....؟؟
اکثرا اعتراض میکنند..
.
چرا برق روزی 3 ساعت گاها میره.؟؟؟
خ.ب
.
به نظر من تا الان که همه برق داشتند خیلی عجیب بود ...چون نیروگاه اونقدر بالایی نداشتیم.
ولی سد زیادی داشتیم...
دومین کشور سد ساز بعد از هلند هستیم.
.
دوستان در هند فکر میکنم دو سه شهر برق کامل داشتند تا الان/// دو سه شهر صنعتی و علمی هند
و کشورهای در حال پیشرفت مثل ما...
اکثر شهرهای هند تنها 7 ساعت برق دارند...
انقدر ناسپاس نباشیم...دیر یا زود باید این قعطی رخ میداد در این گرمایی که من هم طاقت ندارم زندگی کنم !
خدمت اون عزیزانی هم که میگویند ما انرژی هسته ای لازم نداشتیم...!!!!
ببینید که چه پیش آمده....
انشالله صبر کنیم...صبر کنید تا نیروگاهها راه بیفته...
قطعا خدا هم با صبر کننده هاست...


چهارشنبه 87 مرداد 2 , ساعت 3:3 صبح
وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی حمله تبلیغاتی گسترده ای را برای خدشه دار کردن پیروزی حزب الله در مبادله اسیران آغاز کرد .، این حمله تبلیغاتی که به زبان عربی صورت می گیرد به منظور کم کردن ارزش پیروزی سیاسی بزرگ حزب الله پس از پیروزی نظامی این حزب در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی صورت می گیرد .
به گزارش واحد مرکزی خبر ،یک سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با تاکید بر آغاز چنین حمله ای گفت‌ برای این حمله تبلیغاتی 300 پایگاه اینترنتی به اضافه شماری از مطبوعات عربی در نظر گرفته شده اند.
قرار است در این حمله تبلیغاتی سمیر قنطار آزاده لبنانی به عنوان قاتل غیرنظامیان و حزب الله سازمانی تروریستی با رویکرد از بین بردن ثبات لبنان جلوه داده شوند.
این اقدام رژیم صهیونیستی برای التیام بخشیدن به زخم عمیق پیروزی سیاسی بزرگ حزب الله در زمینه مبادله اسیران صورت می گیرد.
حزب الله به ویژه با مبادله همه اسیران لبنانی و پیکرهای شهدای لبنانی و عرب با دو جنازه ، توانست بار دیگر طعم شکست را به رژیم اشغالگر صهیونیستی بچشاند .

چهارشنبه 87 مرداد 2 , ساعت 2:43 صبح

                                                  سید حسن نصرالله

سید حسن هاشمی امروز در تبریز افزود: طی این کنفرانس چهار روزه لوح اسطوره بازسازی و مقاوم سازی به سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان اعطا خواهد شد.وی اضافه کرد: دعوت از دبیر کل حزب الله برای حضور در تبریز به خاطر اعطا لوح به منظور بازسازی سریع و صحیح لبنان ظرف کمتر از دو ماه پس از جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه این کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس ، هاشمی خاطرنشان کرد: علاوه بر دبیر کل حزب الله لبنان، دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور اسلامی ایران، دکتر لاریجانی، رئیس مجلس، سعیدلو، معاون اجرایی رئیس جمهور، سعیدی کیا، وزیر مسکن و شهر سازی، فتاح، وزیر نیرو، صفار هرندی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از مسئولان کشوری در این کنفرانس بین المللی در تبریز حضور می یابند.                                                                                
مسئول واحد خبر و اطلاع رسانی نخستین کنفرانس بین المللی مقاوم سازی لرزه ای تصریح کرد: همچنین مقرر شده استانداران و شهرداران استان ها و شهرهای کشور به دعوت استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز در نخستین کنفرانس بین المللی مقاوم سازی لرزه ای که به مدت چهار روز از 28 مهر تا یکم آبان امسال در تبریز برگزار می شود، شرکت کنند.

 


چهارشنبه 87 مرداد 2 , ساعت 2:31 صبح
یک پایگاه صهیونیست:به نقل از پایگاه صهیونیستی فیلکا، "مئیر داگان" به همراه خانواده‌اش از ترس عملیات انتقام‌جویانه حزب الله پس از به شهادت رسیدن عماد مغنیه در یک مکان سری پنهان شده است.فیلکا می‌نویسد: هنگامیکه بالاترین مقام امنیتی اسرائیل از ترس سازمانی که آپاچی و آواکس ندارد، مخفی شود، باید فاتحه امنیت در این کشور را خواند، مشکل ما این است که به پیروزی‌های زودگذر و ترورهای آسان خو گرفته‌ایم و هر جنگی را که شروع می کردیم سربازان دشمن پا به فرار می نهادند و در طول چند روز به پیروزی می‌رسیدیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، فیلکا با اشاره به نحوه ترور مبارزان فلسطینی و عرب می‌نویسد: خبرچینها برای به دست آوردن مجوز کار در اسرائیل حاضر بودند معلوماتی را درباره نزدیکان خود فاش کنند. سپس سرویسهای اطلاعاتی اردن مکان آنان را تعیین می‌کردند تا نیروی هوایی اسرائیل ترورشان بکند.
فیلکا در ادامه با مورد خطاب قرار دادن مقامات صهیونیستی اعلام می کند: آقایان، در لبنان مبارزان و ارتشی (حزب‌الله) وجود دارد که پا به میدان می گذارد ولی به فکر پیروزی نیست چرا که این مبارزان با بی‌اهمیتی به شکست و پیروزی تنها به فکر انجام وظیفه‌ خود نسبت به کشور و اعتقاداتشان هستند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نماز جمعه این هفته به امامت ولی امر مسلمین ،حضرت آیت الله خامنه
ماه مبارک رمضان بر تمامی مسلمانان مبارک باد
فتوای جدید وهابیت :برگزاری جشن تولد و سالگرد ازدواج باطل است
سید حسن نصرالله:امیدواریم اسرائیل حماقت کرده و به لبنان حمله کند
جشن «پیروزی مقاومت اسلامی لبنان»در تالار بزرگ کشوربرگزار می شود
دانشگاهیان اسرائیل مخالف حمله به ایران هستند
مبعث پیامبر اکرم(ص) رحمة للعالمین مبارک باد.
اکران و تحلیل فیلم «فراتر از فتنه»
[عناوین آرشیوشده]